Rendelés után mikor kapom meg a csomagom?
A rendelés leadása után ellenőrizzük a raktárkészletet és amennyiben minden termék raktáron van, úgy 1-2 munkanapon belül futárszolgálatnak átadjuk a csomagot. A futárcég 1-2 munkanap alatt kézbesít, így a megrendelését 1-3 munkanapon belül kapja kézhez. Minden további esetben az ügyfelet tájékoztatjuk!
Hogyan értesít a futárcég a kézbesítés időpontjáról?
A futárcég e-mail üzenetet küld Önnek a kézbesítést megelőző napon, majd a kézbesítés reggelén újabb e-mail üzenetben tájékoztatja a várható kézbesítés idő intervallumáról (kétórás időintervallum megadásával) és a fizetési lehetőségekről. Az e-mail tartalmaz egy linket egy esetleges kézbesítési dátum módosításhoz is, de a futár telefonszámát is feltüntetik, akivel személyesen egyeztethet.
Közvetlenül kézbesítés előtt pedig várhatóan a futárkolléga felhívja Önt telefonon, hogy a szállítási címen tartózkodik-e?!
Megérkezett a csomagom, de nem találom a számlát. Mi a teendőm?
A számlát kiállítjuk és e-mail üzenetben elküldjük a megrendelésben megadott e-mail címre e-számla formájában. Amennyiben nem találja a számlát, kérjük ellenőrizze a levél szemét mappát (SPAM). Sikertelenség esetén pedig lépjen kapcsolatba velünk, hogy újra küldhessük Önnek a számláját.
Mi a teendő, ha hiányos csomagot kaptam?
Amennyiben nem szerepel minden rendelt tétel a csomagban, úgy kérjük elsőnek ellenőrizze a számlán szereplőt tételeket. Amennyiben a számlán szerepel a termék, de mégsem kapta meg, úgy kérjük mielőbb vegye fel a kapcsolatot velünk a +36-30/626-3127 telefonszámon vagy a truper@supertruper.hu e-mail címen és jelezze a problémát.
Milyen jogok illetnek meg termékszavatossági igényem alapján?
Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kicserélését kérheti.
Milyen jogok és milyen határidőn belül illetnek meg a jótállás alapján?
A jótállás időtartama rendeltetésszerű használat mellett általában egy év, de vannak bizonyos termékek, melyeknél a csomagoláson feltüntetett jótállási időt kell figyelembe venni.
Hogyan lehet Önöknél fizetni?
Különböző fizetési lehetőség közül választhat online webshopunkban. A fizetés történhet utánvét, előre utalás, Simplepay , bankártya
Nem találom a kérdésemre a választ, illetve további kérdésem van?!
Amennyiben nem talál választ kérdésére, vagy további kérdés merülne fel, úgy keresse kollégánkat az elérhetőségeink egyikén.
A feltüntetett árak bruttó vagy nettó árak?!
A feltüntetett árak nettó árak + áfa
Reklamáció
A reklamációdat minden esetben kérjük, hogy e-mailben küldje meg részünkre. Az e-mailnek tartalmaznia kell: A megrendelés számát, a számlát, illetve egy képet a hibás termékről.
Milyen esetben minősül a termék hibásnak?
A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.